torsdag 10. september 2009

9 dagen!

Jeg har ikke peiling på hva det heter her, men det er vel noen kilometer sør for Trondheim.
Jeg har slått opp teltet på en rasteplass. Utedassen her var faktisk veldig fin. Gleder meg nesten til å bruke den i morgen X).

Nå har jeg fått gnagsår forresten. Bra det gikk 9 dager før jeg fikk det, trodde jeg skulle blø allerede den første dagen jeg. I morgen skal jeg gå uten sko. Har du prøvd å gå uten sko noen gang? Ikke? Da skal jeg hilse og si at det er herlig. For vær gang den nakne foten treffer avsfalten, kommer et nytt lag med energi inn i kroppen. Man føler seg fri og i ett med naturen.
Rart jeg ikke tenkte på det før. Kanskje jeg bare skal dumpe joggeskoene til Fretex og ta hele turen barbeint. Da gjør jeg jo samtidig en god gjerning. Joggeskoene er faktisk ikke så slitt som man skulle tro de kunne bli.

Men appropo god gjerning, jeg er jo veldig miljøvennelig nå da.
Ikke noe CO2 utslipp her nei.

1 kommentar: