torsdag 10. september 2009

Femte Gådag! Stjørdal.

Selv om jeg har tatt livet skikkelig med ro de siste 5 dagene, er jeg alt kommet til Stjørdal.

Målet om å komme til Trondheim innen 14 dager, slår jeg lett. Kan hende jeg er der før uken er slutt.





Nå ligger jeg i soveposen og chiller med en pose nonstop. Det er jo fredag kveld ikke sant, og jeg har gått så mye nå, at jeg synes jeg fortjener det. :D



Det har ikke vært noe særlig mye sosial omgang på meg enda.
Det er en og annen syklist jeg møter langs veien, men de er ikke særlig pratsomme.
I går var det en mann med hund som lurte på hva f??n jeg holdt på med.
Da jeg sa at målet var å gå Levanger-Danmark, lo han både lenge, vell og høyt.
Altså, ja, det er komisk. Det er veldig veldig komisk. Men jeg har ikke hatt det så fint på lenge.

LENGE LEVE OPTIMISMEN!

3 kommentarer: