torsdag 10. september 2009

Andre gådag: Åsen.

Nå er jeg kommet til andre gådag.
Jeg har slått opp teltet i en liten skau, like bortenfor Åsen. Jeg fant ingen parkeringsplasser som egnet seg, og campingplass eksisterte vist ikke her. Eller, dvs, jeg har ikke leita så veldig heller da. Men da jeg kom hit, følte jeg meg liksom ferdig for i dag.

Sekken min er ganske tung, det har sikkert sammenheng med alle knekkebrødene jeg har stappa der. Sånn i tilfelle jeg skulle bli sulten liksom. Så har jeg ganske my vann der også, men det teite er at vannet er varmt.
Gnagsår har jeg, (forbausende nok), ikke fått enda. Men jeg har masse gnagsårplaster i sekken, og tre par joggesko med meg.

Langs veien er det ikke særlig mye å se, ikke enda vertfall. Det er for det meste biler som suser forbi. Asfalt og skog så langt øyet kan se.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar