torsdag 10. september 2009

Første gådag!

Jejeje. Da har jeg altså begynt å gått. Mulig du ikke har fått det med deg, men jeg skal gå til Danmark. Eller, jeg skal gå til Oslo, og ta båten over derfra. Nå har jeg gått i hele dag, og kommet frem til Skogn. Her har jeg slått opp teltet på en slags parkeringsplass. Det er en bensinstasjon på den andre siden av veien, så der blir morgenstellet og frokosten inntatt i morgen. :P

Jeg gleder meg virkelig til denne turen, og det som er mest spennede, er at jeg ikke aner hvor lang tid dette vill ta. Kan jo ta mange år for alt jeg veit.
Men målet er å komme seg til Trondheim, innen 14 dager. Så jeg tar det rolig med andre ord.

Men nå må jeg skru av dataen før strømmen går, finnes ikke strømuttak i telt vettu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar